niedziela, 26 stycznia 2014

Scrapowy pokój

Jestem szczęśliwą posiadaczką małego pokoiku przeznaczonego na mój własny "warsztat" - jeszcze nie wszystko tam tak ogarnęłam, jak bym chciała, ale mam miejsce na gromadzenie skarbów. Parę moich patentów:

1. kupiłam kiedyś takie małe plastikowe szufladki na gwoździe czy jakieś szpargałki - świetnie nadają się na elementy 3D np kwiaty, muszelki, itp


2.  W pudełkach po czekoladkach wedlowskich część papierów posegregowana, inne na płasko na półce - czekają na kolejne czekoladki ;)


 3. papiery mniejszego formatu (A5 i mniejsze) wolę w kartonikach na pionowo - łatwiej mi znaleźć potrzebny


4. "przydasie" gromadzę w tzw wędkarskich pudełkach - zamknięte nawet jak się przewróci to nic nie poplącze - na foto mam pudełko "kwiatowe" - kwiatki, listki,... jest jeszcze pudełko "zwierzaczkowe" "świąteczne", "koralikowe", "tasiemkowe" itp - coś ze 20 szt


 5. a wykrojniki w wiaderku plastikowym wg pomysłu Ju :)



 6. dziurkacze na razie w kartonie, ale myślę jak je poukładać, najbardziej mi w szufladzie pasuje, ale wolnej nie mam ...


7. pudła i pudełka staram się "pozyskiwać" za darmo - wszyscy znajomi wiedzą, że zbieram ładne opakowania i mocne, solidne opakowania - wędkarskie pudełka kupiłam - większe ok 9 zł mniejsze ok 7 zł. 
Scrap pochłania mnóstwo pieniędzy, ale też można zdobyć ciekawe materiały metodą recyklingu...
 ...na szczęście...

2 komentarze:

  1. Wzorowy porządek.Zazdroszczę Ci tego pomieszczenia, bo u mnie, co sama dzisiaj widziałaś proces twórczy robi straszną zadymę.

    OdpowiedzUsuń
  2. hejo BABO ZE WSI, tu ja BABA Z MIASTA :)
    odbiór, jak mnie słyszysz?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad, będzie mi miło :)