czwartek, 23 stycznia 2014

Witam serdecznie

Z potrzeby serca / z podszeptu Złego / czy może z nadmiaru czasu ????

w sumie powód chyba nieistotny - ot blogować zaczęłam... nie pierwszy raz, ale mam nadzieję, że teraz już na dłużej.

Na początek słów parę o mnie:
mam  lat tyle, że już pracuję, i jeszcze dość długo pracować ZUS mi każe. Mieszkam na Wsi o czym informuje tytuł tegoż bloga; Wieś swoją kocham stąd wielka litera :) jestem szczęśliwą posiadaczką Rodziny, Przyjaciół, Zwierzaków, Hobby i Pracy. Mam również poglądy, które czasem zmieniam, bo jak się na Wsi gada: "tylko krowa poglądów nie zmienia" . Znajomi twierdzą, że mam "lekkie pióro" i poczucie humoru - być może. Pani E. - Kobieta, którą niezwykle cenię twierdzi, że jestem człowiekiem Renesansu - cokolwiek to znaczy dla Was - ja traktuję to jak komplement - mam wiele pasji, potrafię sporo, ale... wielu rzeczy nie umiem, wielu chcę się nauczyć, ... no dość samochwalstwa.
---------------------------------------------------------------Wasza Baba ze Wsi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad, będzie mi miło :)