niedziela, 16 lutego 2014

...dziesiąt lat

Koleżanka niedawno obchodziła okrągłe urodziny. Polubiłam kartki sztalugowe :) Do tej użyłam papieru z ... papierniczego, wykrojników z wiaderka i różyczek z pasmanterii. Do tego biedroneczka, klamereczka i pierze - jak to na wsi bywa...

Zaległe zaproszenie na urodziny Siedmiolatki oraz karteczka urodzinowa - a jakże sztalugowa... guzikowe serduszko z tekturki kupione TUTAJ , papiery i misio ze starych zapasów



 Zakładki do książek - prościutkie, ale były potrzebne Koleżance na JUŻ i 40 szt trzasnęłyśmy.



Przygotowania do Karnawału - dekoracja sali


  
i pazurków


Koniec
chyba żeby nie :)

2 komentarze:

  1. Świetne te sztalugowe :-))) Ja też lubię taką formę kartek :-) Dziękuję za komentarz odnośnie różyczek moich, one są zrobione z pomocą zwykłych kwiatowych dziurkaczy :-) Skoro posiadasz maszynkę do wycinania to zajrzyj na blog w kartkowym zaciszu, Joanna pokazuje w piękny sposób jak zrobić różne kwiatki. Polecam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za namiary - blog Joanny już dodałam do zakładek, nie mam jeszcze takich jak ona wykrojników, ale... mam inne i dziurkaczy trochę.

      Usuń

Zostaw ślad, będzie mi miło :)