środa, 14 maja 2014

Komunijnie

jeszcze kilka

najbardziej konieczne jest dla mnie opanowanie fotografii tak, aby zdjęcia były ... dość wyraźne

tak, czy inaczej kolejne "ku pamięci"

 papier czerpany, kłos-aplikacja, kalka ...



 jeden z moich nowych wykrojników-gałązka, perełki w płynie - rewelacja




 wzór = koleżanka zamówiła 20 jednakowych - będą "mniej-więcej" takie



np imieniny, może Dzień Mamy...

nie mam weny...
sporo piszę na komputerze i taki ... niesmak do klawiaturki czuję
a co piszę? pracę dyplomową :)

3 komentarze:

  1. jestem już w chałupie, przyjdź

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pudełeczko komunijne zrobione, ale zdjęcia tylko gapa ma z telefonu
    jak naumiem się zrzucać to pokażę

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam wenę, ale nie wiem czy trafię w twoje oczekiwania- chodzi o segregatory, określ jakie chcesz

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad, będzie mi miło :)