niedziela, 9 lutego 2014

Zaproszenia

Już od kilku lat wykonuję znajomym zaproszenia różnej "maści". Zostałam poproszona (wraz z Panią B.) o zrobienie zaproszeń komunijnych. Zaproszenia mają być dla chłopca - w tonacji niebieskiej. Oto kilka wzorów - użyłam mocnoniebieskiego, z braku błękitu. Na jednym jest zupełnie pozbawione... sensu różowy tekst po... poprzednio robionych - ma tylko pokazać "spersonalizowany" napis. Oj wiem - ćwieki krzywo i ślepo mi już było chciałam niebieski a zielony się przyczepił :)
Skanowanie "rękodzieła" to nie najlepszy pomysł - wychodzi strasznie płasko...




2 komentarze:

  1. http://romantikgrafik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tła rewelacyjne, ale - nie umiem. Jak się "naumiem" to zrobię.

      Usuń

Zostaw ślad, będzie mi miło :)