środa, 7 maja 2014

Moc życzeń

Sporo ostatnio kupiłam, teraz oglądam te moje nabytki i oczy cieszę.
Po pierwsze: zaopatrzyłam się w kilka nowych wykrojników, częściowo dzięki Kobietom z grupy na fb, a trochę niezastąpione allegro, i scrap-pasja. Do tego papiery. Najbardziej cieszą mnie te z serii "Różami usłane" ale i innych multum. Odważyłam się też i kupiłam beermat(a?) = nie wiem jak się TO pisze - nabyłam dość cienki, 430g;  format A4. Sizzix cuda z tego mi robi. Wpadłam też na pomysł i przy okazji kupiłam kilka wzorników papieru - mam ok 300 pasków 6cmx21cm z małą dziurką na jednym rogu i naklejką z nazwą (1,5x2cm) na drugim rogu. Zakupy obfocę kiedyś.

Dziś prezentacja kartki "MOC ŻYCZEŃ"







4 komentarze:

  1. jak będziesz zamawiać papiery do kartek ,to daj znać- ja też chcę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zainwestowałam w różności ale będę pamiętała

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nożyczki do paznokci i JEDZIESZ
      albo
      rower + kierunek Wieś (jakby co to są ścieżki rowerowe) = mam taki dziurkacz

      Usuń

Zostaw ślad, będzie mi miło :)