wtorek, 6 maja 2014

Przepis na zakładkę

Parę osób zapytało jak robiłam zakładkę. zakładkę. '
A że kilka lat temu robiłam podobne, to zamieszczam kursik - może Komuś się przyda :)

Najpierw szykuję "potrzebności" tzn schemat, kanwę (tu plastikowa 14) mulinkę, tasiemki
a i filc i jakieś cuda do ozdoby

 potem.... wiadomo trzeba xxx na kanwę namotać

szykuję następnie z plastikowej kanwy takie cienizny, z 1 pełną dziurką, one brzegiem będą

 Przyszywam starannie każdą "dziurkę
 o tu podłożyłam czerwony, żeby ciut lepiej widać było...
 doszywam ozdóbki - lepiej wcześniej doszyć
 i gotowe :)




Ta zakładka "dostała się" mojej Niesamowitej Internetowej Bratniej Duszy. Ciągle marzę o własnej - kiedyś zrobię, ale nie dziś (i jutro też nie).
Podobną robiłam w Wielkanoc na szczególne zamówienie Pana Studenta dla Pani Studentki - niecałą dobę mi zajęło, więc szczególnie pracochłonna nie jest, a podoba mi się.


I inne moje zakładkowe (arcy)dzieła:












a na koniec karteczka - jedna z moich pierwszych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad, będzie mi miło :)